קידום אתרים

SEO | ES DIGITAL

SEO | Search Engine Optimisation

הרבה חברות משקיעות כסף רב בפיתוח האתר, ושוכחות שצריך לקדם אותו בגוגל. אם יש לך אתר מושקע ככל שיהיה, הלקוחות שיגיעו אליו יהיו בעיקר אותם לקוחות שהעברת להם את הדומיין או את שם האתר. כדי להגיע ללקוחות שמחפשים בדיוק את מה שאתה מציע, עליך לקדם את האתר כך שיופיע ראשון במנועי חיפוש.
כיום google בישראל היא הדומיננטית במנועי החיפוש כך שעל פי המחקרים קרוב ל95% מהישראלים שמשוטטים ברחבי הרשת משתמשים בgoogle.
כיום אף אחד לא יודע מה הם הלוגריתמים של google המנעים את האתר לראש הרשימה, אבל מניסיון רב ותכנים שgoogle מפרסמת ניתן להתעכב על 3 צלעות עיקריות עליהן נשענות הלוגריתמים של google.
הצלע הראשונה היא התוכן, (כבר כתבו לפני שהתוכן הוא המלך). גוגל שואפת שכל מי שיחפש ביטוי כל שהו במנוע חיפוש שלו, ימצא בדיוק את התוכן הרלוונטי אילו. לכן בתוכן שנכתב בדף חשוב מאוד שיופיע התכנים והביטויים שהם רלוונטיים לאתר ותואמים את מה שהמשוטט מחפש. 
קידום אתר יהיה בעיקר על פי ביטויים. ככל שהביטויים תחרותיים יותר, כלומר יש הרבה דפים המתחרים על אותו ביטוי, כך קשה יותר לקדם את האתר, לדוגמא הביטוי ביטוח. חברות הביטוח משקיעות הרבה מאוד כסף כדי לקדם את האתר\דף שלהם בביטוי הנ"ל או בביטויים זהים כמו: ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוחים, ביטוח חיים ועוד.

לתוכן יש לבצע אופטימיזציה באופן קבוע וזאת לאחר מחקר מילים יסודי שבו מאתרים את הביטויים המבוקשים ביותר שלקוחות חיפשו בgoogle. הביטוי חייב להיות נוכח בכותרת בתיאור האתר ובעוד מקומות שאליהן מגיע הזוחלים (הבוטים) של google. 

הצלע השנייה היא מבנה האתר. האתר חייב להיות במבנה התואם לאופן שהזוחלים של google יסקרו את האתר בצורה פשוטה. כשבוחנים את המבנה אנו מתייחסים בנוסף לאחסון האתר (היכן הוא ממוקם) לדומיין (האם היה לו היסטוריה) מי השכנים שלו באחסון, מה מהירות שהדף עולה וגורמים נוספים המשקללים את התוצאה הסופית של מבנה האתר ותורמים לקידום הדף בתוצאות החיפוש.

הצלע השלישית והחשובה היא הקישורים ומבנה הקישורים של האתר\דף. ככל שיהיה לאתר יותר קשורים מחוץ לתוך האתר וככל שהקישורים יבואו מאתרים איכותיים (אתרי גרעין), כך הדף יקודם מהר יותר. כמובן שהיחס בין כמות הקישורים למספר האתרים שממנו מקבלים הקישור צריך להיות הכי קרוב ל1:1. כלומר הרבה קישורים מהרבה אתרים. הקישורים הפנימים באתר משפיעים בעיקר על הסמכות של הדפים ומשפעים על תוצאות מבנה האתר.

ככל שנעמיק ונטפל באתר על בסיס 3 הצלעות הנ"ל כך האתר יתקדם באופן כזה שנוכל למצוא אותו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. לכל אחת מהצלעות הנ"ל יש עומק ומשתנים רבים שדורשים טיפול שבועי\חודשי ורבעוני. 

אחד הדברים החשובים בעולמות קידום האתר הוא התייחסות למתחרים ובחינת הפעילויות של מקדמי האתר של המתחרים ביחס אלינו, לכן מקדמי אתרים מתבקשים לבחון בכל שבוע את המיקומים ושינויי המיקומים של המתחרים ביחס לאתר של הלקוח שלו.

קידום אתרים הינו תהליך ארוך של זריעה וטיפול ממושך ומסור עד להנבטה ולצמיחה שבו נהנים מהפירות שבתהליך.

 

ליעוץ נוסף ניתן ליצור קשר 

 

דילוג לתוכן